RSS

Cel mai bun mod de a-ți începe dimineața

20 May
Cel mai bun mod de a-ți începe dimineața

Urăsc să mă scol dimineața. Defapt, pur și simplu urăsc să mă scol, pentru că îmi ia cel puțin o oră pentru a reveni la starea mea naturală. Însă dacă tot trebuie să fiu trează dis-de-dimineață, atunci măcar să mă încarc de energie cât de mult pot, așa că dacă sunteți și voi ca mine, atunci vă las un mini-playlist pentru o dimineață minunată!

1. Începem cu un all time favourite, care te umple instant de energie și nu mai ai cum să lenevești în pat, pentru că o să îți vină să țopăi peste tot in camera ta. (also, mini bonus pentru fanii SPN)

2. Continuăm tot pe un ritm alert, de data asta ceva pop-punk. Îmi pare rau daca aveți 23 de ani 😀

3. Schimbăm puțin genul, mai lentuț, dar care totuși te îndeamnă la dans.

4. Acum că te-ai așezat să îți bei cafeluîa, ceiuțul, etc., e timpul pentru o melodie care să te mențină alert/ă, dar să te lase să te bucuri și de micul dejun.

5. Că e vară, că e iarnă, melodia asta merge de minune cât timp îți faci un duș rapid.

6. Și cum un playlist nu este complet dacș nu are cel puțin o piesă de Beyonce…

7. Iar spre final, o melodie care să te însoțească pe drumul spre facultate, muncă, etc. (doublu bonus pentru fanii DW și HIMYM)

P.S. Cred că ar putea fi la fel de bine și un mini workout playlist 😀

 
Leave a comment

Posted by on May 20, 2013 in Uncategorized

 

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

 
